مـــحــل درج احســاســات یــک خــودشیـــفــتــه

تو آن نیستــی کـه بــه یــادت بیــاورم … . “تــــــو” آن همیشــه ای کــه بــه یــادم مـی مــانــی…

مـــحــل درج احســاســات یــک خــودشیـــفــتــه

تو آن نیستــی کـه بــه یــادت بیــاورم … . “تــــــو” آن همیشــه ای کــه بــه یــادم مـی مــانــی…

نویسندگان

حال خوبمو بت مدیونم خدا..

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۳ ب.ظ

خاموش کن فانوس وابستگی ات را

گاهی چه اصرار بیهوده ایست

اثبات دوست داشتنمان به ادمها

معرفت های بیجایمان

مهربانی کردن های الکی مان

بهادادن های بیش از حدمان

تلاش های بی مورد برای حفظ رابطه هایمان

وقتی برای ادمهای امروزی خوبی وبدی یکی ست

بیش از حد حوابودن تاوان سنگینی دارد

وقتی ادمت ادم نیست!

××××××××

سلوم:)

من اومدم:)راسش روزای خوبی دارم

مدرسه خیییییییلی خوش میگذره 

خیلی خیلی عوض شدم برای اولین بار رفتم ردیف جلوی کلاس نشستم

سعی میکنم درسامو خوب بخونم

خیلی کمتر میخوابم ..باورم نمیشه این روزای خوب مال منه!

مسائل بی اهمیت برام ارزشی نداره که بخام بش فک کنم دیگه جز خودم هیچی برام مهم نیس

ولی قلبم هزاران سالم که بگزره بعضی چیزارو فراموش نمیکنه(بهش حق میدم)

حس میکنم خیلی به ارزوهام نزدیکم خیلی..

از بچگی میخاسم ادم بزرگ باشم الان وقتی میگن فاطمه سوم دبیرستانه حس خوبی بم دست میده

میدونین ..دلم میخاد تویه شهری باشم که اسمونش همیییشه ابری باشه

اکثروقتا بارون بیاد زمینا همیشه خیس باشن هواش همیشه بوی نم بارون بده

دلم شمال میخواد..دلم گیلان میخواد!

خداجونی؟ازت خواهش میکنم یه کاری کن خانوادم راضی شن من برم اونجا

قول میدم دختر خوبی باشم ..قول مرررررردوووونه

باید برم ..

http://s3.picofile.com/file/8215488884/13TK262223340_U360.jpg



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱
خودشیفته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">